Annandag jul

Nu är det sista dagen på julen. Jag är ledig (sjuk ) i morgon. Har inget jobb just nu tror jag så jag är hemma tills jag börjar på det nya jobbet. I dag har jag bara slöat  tråkigt inget att göra. Har varit och hälsat på min sjuka pappa, han är ständigt bitter. Han har nyligen flyttat in i ny lägenhet på äldreboende, jättefin lägenhet men är inte nöjd. Men man förstår honom i bland fast vi blir trött på honom, han har dialys 3 ggr i veckan mår då så dåligt dagen efter och orkar inget.
Klen är han i övrigt hade en liten stroke för två veckor sedan men det gick bra i alla fall. Det är ganska jobbigt med honom han ringer ca.5,6 ggr om dagen och vill inget. Var ute med hundarna i en timme skönt, härligt väder bara gå och tömma alla tankar. Skulle behöva städa ibland mina papper, men det tar jag i morgon. Måste ringa lite folk också det är snart dags att sätta igång igen, slut på vilan ny katalog och mycket nya produkter. Jag brinner ganska mycket för vad som väntar i jan,feb och mars. Riktiga höjdar månader hoppas jag. Nu vill vovvarna ut en sista sväng innan det är dags att hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0