Mitt badrum


        
Detta är vårat underbara badrum. Jag har legat i bubbelbadet nästan varje dag
denna veckan. Det är så fantastiskt att ligga och bubbla, slappa och bara ha det skönt.
Jag har verkligen njutit dessa dagar. Långpromenad med hundarna varje morgon,
sedan en härlig gröt frukost. Badat och gjort mig klar för dagen. Låter inte klokt men fantastiskt.
I dag har jag laddat upp kylskåpet med nyårs maten. Vi får gäster så jag ska laga inbakad fläskfilé
hasselbackspotatis, sallad och till förrätt blir det räkcocktail. Efterätten får gästerna ta med.
Jag äter ju bara min mat så det blir ingen bakad fläskfilé för min del.
Jag har slarvat lite i julhelgen gått upp 2 kilo men har gått ner 1,5 nu så snart når jag nog min ideal vikt.
I morgon ska jag åka lite skidor med vovvarna hade jag tänkt. Maze är ju så skotträdd så bäst att vara
ute tidigt på morgonen innan alla skjutgalna människor sätter igång, sedan håller dom på att skjuta i
flera dagar. Det är jättejobbigt för henne hon vill bara fly hem,
Inter fattar ingenting han är inte rädd i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0