Snö

Vilket snöande, tar det aldrig slut. Detta är nästan som för 21 år sedan då var snön över fönstren på husen när jag kom hem med Malin från BB. L-G fick bara skotta snö då när jag var på bb, det var 27 feb 1988. Jag ställde in min visning idag som tur va, jag har nog inte kommit fram till Bredbyn nästan till Övik skulle jag, åker dit nästa helg i stället och hoppas det inte snöar då. Förkyld har jag blivit igen,  jag var ju och bowlade med Lagga personalen i  fredags. Ont i kroppen och huvudet fick ta Ipren och sova en timme innan jag for. Jag blev sist och fick ett diplom som kvällens skräck jag tappade klotet bakom mig ett typiskt misstag av mig jag är värdelös på att bowla, alla fick ett gott skratt men det bjuder jag på. God mat i alla fall cecar sallad som vanligt på Olerys. Jag blev bjuden av dem och fick en blomma för att jag har slutat. I går lördag var jag bara inne och gick knappt ut bara med hundarna, samma idag har varit helt knäckt, fryser har nog feber. Har sett Tre kronor i LG hockey game. Sverige vann cupen de slog ut Finnarna i sista matchen, det var skönt. Kvällen blir också i samma stil som dagen med TV tror det var en Beck som jag vill se. Måste ut med hundarna dom älskar snö i alla fall. Tog dessa bilder idag.

   

Kommentarer
Postat av: Ida Marklund

Oj så härligt det ser ut, säger jag som saknar snön och Timrå! Här är det allmänt kallt och blåsigt, utan en tillstymmelse till snö... Hua. Det blir ingen riktigt vår utan all den där snön, det garanterar jag. Sköt om dig och hälsa! Kram // Ida Marklund

2009-02-09 @ 15:52:35
URL: http://maarka.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja visst är det härlig men det känns som det räcker nu. Jag skulle inte vilja byta bort våran snö här hemma mot blåst, det är faktiskt värre. Ha det så gott och sköt om dig. Kramar från oss.

2009-02-09 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0