Nisse

Ja det var ett tag sedan jag uppdaterade, har inte orkat sitta vid datorn. Är sjuk igen denna förkylning släpper inte taget om min kropp. Var till doktorn i onsdags fick pencillin tar två tabletter tre ggr om dan, tror ni det har hjälpt? är jag någe bättre?? Icke, hostar nyser som en galning, ska jag inte få bli bra snart. Jobbar ändå men det är tufft, har ont i öronen så det gör helv.. ont när barnen skriker. Har vilat i helgen, var på yogan i lördags det är skönt. Fick väga mig på en special våg som ser hur mycket man förbränner och vad man har i kroppen, hur mycket vatten, fett, muskler som finns däri. Mycket intressant, jag ska äta 1700 kalorier för bästa förbränning och det gör jag ju inte, jag svälter mig nu känns det som. Då är det dags att börja äta semlor, en om dan. Har varit ute på Birsta i dag och shoppat loss, Malin fyller ju år på lördag så jag köpte ............................det tänker jag inte berätta än hi hi. Handlade även en hel del åt mig själv, det är kul att bara slösa. Kristina har fyllt år köpte en blomma åt henne som vi var dit med nu i kväll.
Våran Nisse är en rolig katt han älskar gröt och hallon så här ser det ut påmorgonen när han väntar på att jag har ätit klart så han kan ta över.

     

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Jag har en utmaning till dig. Kolla in min blogg!

2009-02-23 @ 22:27:40
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0