Förkyld

Typiskt, typiskt att jag skulle åka dit på förkylning nu också... Dessa små människor har väldigt starka baciller. De nyser, snorar, hostar mest hela tiden och det fixade inte jag. Efter 4 dagar så åkte jag dit. Nu har jag ont i halsen, näsan värker, kroppen skriker av smärta, och lite feber. Men jag tar Ipren och har sovit mest hela kvällen så jag jobbar nog som vanligt i morgon. Tuff arbetsdag 7,30 - 16,00  hem och sedan tillbaka tills 17.00 möte till kl 19.00. Jag längtar tillbaka till mitt gamla jobb. Hur ska det gå, dagarna känns väldigt långa men det är bara att bita ihop, jag har ett jobb i allafall. 

Lite väl magstarkt men ganska häftigt, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0