Julgransplundring

Nu är det slut på julen för min del, nu ska den bort. I morgon ska jag börja tänkte jag. Det tar sån tid att ta fram men då finns ju glädjen där och förväntan även fast man är gammal :-) men det är jättetråkigt att ta bort allt. Jag vill ha nya gardiner och blommor och krukor. Men de jag har får duga, jag älskar att köpa gardiner skulle kunna byta varje månad men det går ju inte och dyrt är det också. Det blir tråkigt att ta ner våran ute belysning vi har i år verkligen haft ett jättefint hus med all belysning på buskar och träd m.m. min käre make tycker om att fixa med belysningar och tycker om när det är upplyst ute. I dag har vi haft lansering det blev verkligen lyckat, mycket folk kom fast det var svin kallt i morse 18grader stod termometern på när jag klev upp. I våran lokal på ett välkänt berg var inte värmen påslagen tror det var 10 grader där jag var helt stelfrusen när jag kom hem vid 19.00 tiden. Nu är alla taggad att jobba på hoppas jag. I morgon ska jag till mitt nya jobb, spännande. Jag hoppas och vill verkligen att det ska kännas bra. Orkar inte känna mig besviken och bitter längre, det finns ju inget jag kan göra åt situationen.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0