PowerYoga

Nu ska det bli... jag har börjat med yoga. Min underbara personliga tränare Jeanette trodde att det skulle passa mig. Var med på ett pass idag och gud va det var roligt, skönt för kroppen att bara sträcka ut. Som avslutning var det 10 min avslappning nerbäddad i en skön filt med lugn musik, jag kände mig väldigt smidig trots min ålder och hängde med på alla rörelser som vi gjorde. Passet var 75 min men det gick otroligt fort. Hoppas jag slipper träningsvärk i morgon. Sedan blev det Olearys igen med match Timrå mötte Färjestad, men min tur varade inte på bortamatcher så de losade med 6-3. Men en spännande match var det i alla fall. Sallad till middag i dag, nu får det bli ett slut på att äta ute varje helg, detta går ju inte i längden eller?? God mat har de i alla fall där och ölen smakar nog också bra enligt L-G. Vilket väder det blev rena snöstormen, i år ska det bli en riktig vinter verkar det som. I går var L-G och jag och överaskade Malin som hade hopptävling på klubben. Hon blev så nervös när vi var där så det gick inte så bra. Men det är bara att träna på gumman, hon har inte någon lätt häst att rida det vet vi ju. Men det är ju några månader kvar innan det är dags för tävlings säsongen. Men visst är de fina tillsammans Malin och Desmond, eller hur?

   
Härnösand                             Matfors                           Kramfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0