Tråkigt

Snart har denna vecka gått, bara några dagar kvar på månaden också. Jag har haft fullt upp med jobb och visningar. Det har gått skapligt men vart är min grupp? de måste få lite fart nu annars så kan jag säga bye bye till Boston. Jag har inte aktivitet på mer än två än så länge. Pusst det känns inge bra. Ska kolla i morgon hur det står till. Fredag är ju sista dagen att lägga in best. Känner mig lite hängig just nu, jag som har mått så bra med min kost och vikten som hela tiden går stadigt neråt. Skulle behöva ut och shoppa, nya kläder skulle göra susen tror jag. Men icke det finns inte utrymme för det nu, får se i feb om den månaden är bättre ekonomiskt. Nu får man bara kämpa på och ta dagen som den kommer. Har det tufft på jobbet också, trivs inge vidare, tråkigt och otroligt långa dagar. Inget händer känns det som, jag bara finns där. Jag längtar tills på fredag då ska jag i alla fall klippa mig, otroligt skönt jag ser ut som ett troll. Jag är trött på pappa som hela tiden tjatar om nya saker som ska göras. Nej nu är det natti. Ny fantastisk dag i morgon :-) 


Kommentarer
Postat av: marina

Hej! Nettan...

ja tänk va man känner igen sig i det du skriver!!man är ju bra lustig att det jämnt måste hända nått.

Att ha tråkigt är det värsta som finns..men egentligen borde man bara koppla av och njuta av det tråkiga haha!!Kan räcka med att typ fixa håret så är ordningen återställd,Synd att du var tvungen att byta jobb,kan inte vara kul om du trivdes på det förra.Fy va jobbigt.

Hoppas du får en mer fartig vecka och att du mår bra!!

Kramizar till dig och dina go vovvar!!!

Marina

2009-01-31 @ 23:54:17
Postat av: Anette

Ja tyvärr är man sån som människa, inget att göra åt.Men det kanske är bra också, det händer ju nått hela tiden. Kram till dig med Marina :-)

2009-02-01 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0