Eget kontor

Ja det var verkligen länge sedan. Jag har inte haft tid och lust med att blogga. Det har varit otroligt mycke nu. Jag har ju tagit på mig en utmaning, måste jobba häcken av mig nu i 12 veckor. Sitter och ringer runt som en galning. Men det är kul, jag gillar ju att ha det fullt upp. Har även visningar som vanligt. Det är ju bara två veckor kvar på Boston utmaningen, jag hoppas att jag har klarat den. Men man vet ju aldrig jag kanske har missat nått. Vore ju för surt men det är nog under kontroll. Jag har även mitt i all stress börjat att träna och simma, har hunnit med 3 onsdagar nu jätte skönt. Carina och jag köpte träningskort på badhuset. Jobbet är som vanligt, har haft magsjuka också och nu är det dax för min tredje förkylning sedan jag började där i jan. Man ger snart upp, men har nu skrivit på tills den sista maj. Tänk om jag kunde sluta då och bara vara min egen. I kväll har jag gjort i ordning mitt kontor :-) jag flyttade in i Malins gamla rum med mina saker, ska titta på ett stort skrivbort på fyndlagret i morgon, sedan blir det dator, fax och lite plats för mina papper är det tänkt. Måste ju ha ett fungerande kontor nu när man är egen. Skönt att det är fredag i morgon, ska väga mig i morgon det var två veckor sedan så det borde ha hänt grejor. Tror att jag har 4 kg kvar till målet. Har nu tagit bort 22 kg hurra. Det är så fantastiskt skönt att känna sig så lätt i kroppen. Nu gäller det att hålla detta också. Det tror jag går bra jag är så fokuserad på min nya vikt så detta tappar jag inte. Dax för lite sömn, Natti......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0