Helg

Vad det är skönt med helger...man behöver inte göra någonting, kanske städa, handla, promenera med doggarna och bara sånt som är roligt. Jag är så less att jobba med de jag inte vill längre så jag vet snart inte vad jag ska göra. Dagarna går och snart har jag jobbat i Söråker 4 mån. Vad ska det bli sedan??? Träffade mina kära grannar från förr i går kväll, alla var bjudna till Monica J på paj jätte skoj. Vi blev 6 st tjejer som satt och pratade gamla minnen till halv 1 på natten, men gud så roligt vi hade. Mycke minnen från den tiden när våra barn var små, och vi höll i hop träffades och gjorde roliga saker tillsammans. I 10 år firade vi midsommar 10 st familjer var vi som höll ihop. Nu är vi bara 3 familjer som inte är skilda. Jag och min lilla gubbe vi håller i hop än. Fantastiskt vi har varit tillsammans i 30 år, vi träffades 1979 på Viskans parken. Snart är våra barn utflugna, Mathias drar till hösten, antingen gör han lumpen i Boden eller så studerar han i Umeå. Malin bor i S-vall sen nov i fjol. I kväll har vi haft Tomas U här på besök med sin nya flickvän, eller vad kallas det när man har en ny när man är 51 år. En Thailändska Ob heter hon, en trevlig tjej men kunde inte så mycket svenska. Han är ju lycklig och det är ju bra det. Nu är det midnatt och man kanske ska sova, hoppas det blir fint väder i morgon. Ska gå en riktigt lång promenad med vovvarna eller kanske ta fram cykeln, det är ju snart bart på vägarna så då du Inter ska du få springa, det kan han behöva. Natti
   
Distrikts final i lag tävling i Umeå    Mario Star          Julen 2002 hos Vivan
   
Chimra & Zorro                 Mario & Malin i Matfors   Mathias köper moppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0