Sorg

Ja vad gör man???? Jag fixade inte Boston resan..... Jag var nog för säker och hade inte riktigt koll. Det var en konsult som inte fick räknas så det blev bara 3 och man skulle ha 4st. Jag hade poängen men det var ju inte korrekt med rekryter. Nu har jag sorg, Jag har inte kunnat tagit tag i nånting nu, i morgon är det påsk och jag som älskar påsken. Har inte pyntat som jag brukar göra men får väl fixa det i morgon. Det ordnar sig med mig, mina underbara konsulter kom med blommor i kväll och en present, de tycker så synd om mig som missade resan men det var nog någon mening med det också. Har varit på badhuset i två dar i rad nu och suttit i ångbastun och värm upp min själ, jag fryser jämt det är ju för hemskt väder kan inte solen skina bara lite, jag behöver värme.  I helgen ska jag bara vila, jag behöver det, är väldigt trött, vet inte varför... Allt känns så trist. Nu måste jag sova några timmar, jobb i morgon, pusst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0