Alla hjärtans dag

 
                                                                    

Denna fantastiska dag är nu till ända. Det borde vara flera såna dagar då alla bara tänker på kärlek... eller hur ??? Jag har haft full rulle som vanligt. Sov länge vaknade först 0800 med att det var en tupp som gal helt otroligt jag fattde inte vad i herrans namn det var som lät. Men kom då på att L-G hade ställt in telefonen med olika läten när någon i familjen fyller år, och i dag var det ju Mathias dag, han fyller ju 19 år idag på alla hjärtans dag. Somnade om och fick sova till 10 då hundarna hade fått nog, de ville ha frukost och promenad som de är van. Efter en timme på skoterspåret var det min tur för frukost sedan skulle jag på möte med min chef på Södra berget. Men hann precis träffa min älskling som kom hem med en ros och hjärta i fin kruka han kan om han bara vill. Han hade hämtat tårtorna hos Finstabagarn. Efter 4 tim på Berget med chefen var jag full med ideér och peppad som vanligt till tusen bar det av hem till alla gäster som då hade kommit för att fira Mathias. Fam. Pettersson, Bror och Maria, Malin och Douglas. Då blev det smörgåstårta och prinsess tårta och kaffe. Sonen var nöjd med dagen och efter några timmar for de flesta hem och jag skjutsade brorsan, Maria och L-G på Olerys själv stannade jag hemma måste förbereda mig för visning i morgon i Bredbyn 16 mil ska jag köra,men det är inga problem åker vid 11 i morgon bitti. Nu är det natti...

Blev en hel del gele hjärtan i dag... Inte bra men gott gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0