Februari

Februari...En bra månad tycker jag. Bägge mina barn är födda då, Mathias den 14 feb. Malin den 27 feb. och så min syster då som fyller samma dag som Malin. Det blir en dyr månad med presenter.Men de fyller inte jämt i år 19, 21, 51. Så det behöver inte vara så speciella presenter. Alla hjärtans dag är det ju på min sons födelsedag det är en rolig och mysig tradition jag älskar gelé hjärtan, men blir väl inga i år skulle jag tro. Snart är det 20 kg - för mig hurra. Jag jobbar på med min special mat, men i kväll har jag och L-G varit på bio och sett  Wallander då satte jag i mig en bytta med popcorn gott. Filmen var sådär jag gillar Beck bättre han är så seg Wallander tycker jag. I går var det power yoga igen, Malin och min kollega Anette var med denna gång, tror de tyckte det var skönt. Jag är i alla fall hel frälst i detta och kommer att fortsätta. Efter det gick Malin och jag och fikade på ett innefik i stan kommer ej i håg vad det hette, dyrt var det i alla fall 29:- för en kopp kaffe och hon tog choklad 29:- för de med. Men det var de värt mysigt att sitta och snacka bara hon och jag. Malin skulle köpa lampor som vi hittade på ljuspunkten, jättefina i svart rotting. Sedan var vi och köpte gardiner till henne och jag köpte till mig också. Ska hjälpa henne till veckan med de. Fredag kväll var vi hos min bror och hans fästmö, de har så mysigt i sitt hus, såg på lets dans där. De är för otroligt duktiga dessa tävlande Morgan gjorde bra i från sig denna gång. Att det ska måsta vara så kallt nu igen.... men vilken fin dag det blev med sol, var ute i två timmar med vovvarna. Inter hade snö mellan tårna stora som tennisbollar när vi kom hem, förstår varför han springer i dikena hela tiden där snön är mjuk. Så han fick sitta med fotbad sedan tills de hade smällt. Vad gör man inte för sin prins.
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0