Sjuk

Ja då var det dags igen. Jag fick stanna hemma från jobbet idag. Feber och hosta orkade knappt kliva upp i morse och gå en sväng med hundarna. Typiskt..... så här dålig har jag nog inte varit på väldigt länge. Dessa små barn har starka baciller och jag verkar inte bli van dem heller. Nu får det räcka för i år med att snora och ligga däckad. Ska vara hemma i morgon med för säkerhets skull. Man orkar inte med dagis tempot om man inte är helt okej. Får väl passa på att städa lite i morgon om jag är piggare så man har gjort lite nytta. Jag har tvättat i dag i alla fall så maskinen gick sönder :-(  typiskt. Det är väl bara att köpa en ny det brukar vara så dyrt att laga dem. Det är bara några månader sedan som diskmaskinen gick sönder och nu detta. Ja den var ju några år gammal så den har väl gjort sitt.

Jag vill åka utomlands längtar tillbaka till Turkiet och 39 graders värme...

Här lämnar vi kalla Sverige



Utsikten från balkongen



Stranden



Hm..... vilken kanon bild :-)


Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Caroline af Ugglas var bäst på Melodifestivalen!

2009-02-10 @ 21:51:56
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Anette

Jasså det tycker du :-) ha ha jag tycker ingen va bra... Tacka vet jag Clas-Göran Hederström det var tider de.

2009-02-11 @ 00:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0