Heja Sveriges småkronor

    
Mikael Backlund                  Johan Backlund

Vilken match, jag var så nervös så det var inte sant. Vilket lag Sverige har nu i Junior VM. Nu blir det final för deras del och vilken tur att de slog Slovakien som var helt klart de sämre laget. Det har blivit en hel del hockey i dag, först Timrå mot Rögle som då Timrå losade tyvärr.Men där var det en Backlund som var bra i allafall. I Sveriges småkronor var det också en Backlund som blev bästa lirare.Det är ju så att man blir lite stolt att heta Backlund som jag faktisk hette innan jag gifte mig och fick namnet Rönnberg. Min bror heter ju Backlund så han påstod att vi måste vara släkt med dessa på något vis. Dagen i övrigt har inte bjudigt på något speciellt, gick en sväng med hundarna till Hagalid och hälsade på pappa men burr vad kallt det var 11grader fast solen sken så det var skönt ändå. Såg Timrå matchen hos Janne & Kristina och köpte en pizza och sallad till mig när vi åkte hem. I morgon är det lansering så då får man inte sovmorgon, ska vara där kl 10 så det blir att kliva upp 8.00 bäst att vänja sig det är ju jobb snart som gäller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0