Kaffe

Sitter och väntar på att kaffebryggaren ska puttra färdigt, morgon kaffe ett måste vad skulle man göra om det inte fanns kaffe. Speciellt på morgonen till tidningen måste det vara en kopp... Ja då var det söndag då. Var på hockey i går igen andra lördagen nu för min del. Det är ju jätte roligt, det har ju gått bra för Timrå och det är nog min förtjänst. Så nu tycker min man att jag ska gå på varje match för då vinner dom. Ja vi får väl se så länge det är gratis så är det okej. Efter matchen överaskade jag L-G med att bjuda honom på middag och öl på Olearys, Janne följde med också. De har ju billig öl på match dagar om man är supporter så jag hade bestämt med min bror att vi skulle komma dit, de hade sett matchen där. Super god mat har dom så vi vart sittande där tills halv 10. I kväll blir det visning hos Eva, hoppas för hennes skull att den blir bra. Nu har kaffet puttrat färdigt nu måste jag gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0