Nytt År

Gott Nytt År....
Ja hoppas det blir gott. Har inte börjat så bra i alla fall för min del.
Vaknade med migrän och det berodde inte på att jag hade druckit för mycket alkohol.
Nej jag var som vanligt nästan helt nykter förutom ett litet glas Bailys.
Jag tror det var skidåkningen som jag gjorde på nyårsaftons morgon som tog musten ur mig.
Gissa om jag har träningsvärk. Ont i nacken, armarna, ljumskarna och benen.
Nu måste jag ta igen mig i morgon och ta en promenad bara. Hundarna har varit helt underbara i dag bara sovit liksom oss andra i familjen. Men det var härligt att åka skidor så det var defenitivt inte sista gången jag gjorde det. Vovvarna tyckte också det var kul att springa efter mig i djupsnön, de var helt slut efteråt.
Nyårs kvällen i övrigt gick lugnt till, bara min äkta hälft blev en aning förfriskad. Vi åt gott och speladekort och ett spel som heter Lika par leka bäst, jätte roligt men det var hockey på TV samtidigt så det blev dålig konsentration på parspelet. Men jag och gubben vann i alla fall.
Sedan blev det efterätt glass och hallon som gästerna hade med sig.
Vid tolvslaget så var det ju massor med fyrverkerier som våra kära grannar bjöd på. Tack för det kostade säkert massor. Maze spran omkring och skällde på allt som small och Inter fattde inget.
Jag hade radion på i köket med full volym så det hjälpte till lite så att hon inte hörde allt.
I morgon ska jag åka till stallet och mocka åt min kära dotters häst hon har inte tid, det var länge sedan jag var där saknar hästana lite grann.
Det luktar så gott i stallet och de är så mysigt att gosa med Desmond.
Nu ska jag sova lite igen om jag kan.
Har ju sovit nästan hela dagen.

   
Malin på Näset                  Malin hemmatävling   Jag Malin och Desmond

Kommentarer
Postat av: Malin

Meeen är det inte världens fiinaste häst? :D

2009-01-05 @ 21:23:04
URL: http://feeblepride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0