Vardag igen

Äntligen.....Nu har jag städat bort julen, har gnott på i två dagar så nu är jag helt slut. Var även på mitt nya jobb igår och hälsade på. Det blir nog jätte bra tillslut, verkligen fint och mysiga avdelningar och så kände jag flera av de som jobbade där. Har gått utb. med en av dem. I morgon börjar jag 8-16,30 det känns tufft för mina hundar, vet inte hur jag ska lägga upp det med dem. Det blir ju tråkigt för dem att vara hemma ensam i 9 tim, och ligga i bilen är ju inte heller okej. Det är bara de här 3 dagarna sedan går ju Mathias i skolan då går han ut med dem han går ju inte så länge på dagarna. Han jobbar nu 3 dagar så jag får se om de följer med mig, beror på hur kallt det är ute. I går natt var man ju tvungen att titta på J VM, en katastrof, vilka jävla domare, jag var så arg hur kunde de bara tillåta att Canada fick göra som dom ville. Tycker synd om de Svenska killarna de gjorde bra i från sig. Canada var ju faktiskt snäppet bättre och så hade de tur. Men att Timrå Ik slog MoDo det var skönt i allafall. Nu är det bäst att gå och knoppa, jobb i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0