Semester

Nu äntligen har jag semester..... Vad ska man hitta på??? Sova...Sola...Slappa...Shoppa... allt på SSSS nej skämt å sido jag ska STÄDA..... har inte haft tid, ork, lust till detta så nu jävlar. Det ska ju bli dåligt väder nu i veckan så då spelar ju det ingen roll i alla fall. I onsdags var det Gatufesten jätteskoj. Vi åkte in redan kl. 17 för att crusa runt i Lincoln med Eina och Tobba. Vilken värme 29 grader på kvällen som att vara i Turkiet sjukt varmt men härligt. Sedan träffade vi Janne och Kristina och Ante och Ellenor tror jag hon heter, vi hade beställt bort på Sju kryddor så där avnjöt vi en super god middag (dyrt).
Sedan var det Gatufest med div uppträdande Rydell och Qvick fick torget att koka vi stod längst fram och rockade loss.
Det blev en lyckad kväll vi åkte runt i natten nercabbat och bara njöt av den svenska sommaren tills kl 3 på natten, somnade halv 4 och upp två timmar senare jag började kl 7.00 heja vad trött jag var.... Lite bilder från natten.....


Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Tjusig kärra!

2009-07-07 @ 18:55:09
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0