Semester

Gud va skönt jag har det... tog mig tre dagar semester i tron om att jag skulle till Örebro i två dagar, men icke.... Mitt huvud ville inte riktigt det på måndag morgon när jag skulle upp och iväg med tåget till Örebro MIGRÄN så in i h...vete, kräktes ja hela registret som heter migrän. Jag blev hemma, i dag har jag varit och hälsat på hos min förra klass på Lagga, vad jag har saknar dem. Jag tror de hade saknat mig med, lite i alla fall. Har även planterat  Penseér hos pappa på Hagalid och så här hemma. Tänkte köpa sommar plant men det är lite tidigt än, det är ju nästan frost på nätterna.  I söndags var vi på hopptävling på Näset, Malin startade i klass 90cm det gick bra, 4 fel ett litet pet och bommen föll, bättre lycka nästa gång i Njurunda blir det i Juni. Var även med morgonbadarna och bowlade på lördag kväll, jag lyckades slå två strikar helt otroligt jag är bara sämst på bowling. Nu är det bara knappt 3 veckor kvar tills Mathias tar studenten, vi var och köpte kostym, skjorta, slips och han blir så fin. Tänk vad tiden går, snart fyller jag 47 år, 3 år kvar tills 50.
Lite bilder från helgens hopptävling och studenten Mathias



Malin & Desmond på framridningen Näset

     
Mathias student     Älsklingen & Maze     Inter & Maze

Malin Med sin vackra häst
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0