Funderar

Visst funderar man i bland på livet.. det är bra tråkigt och slentriant. Jag gör samma saker hela tiden, jobbar, sover, funderar, och funderar igen, jobbar igen samma saker. Jag skulle vilja vara hemma inte jobba för det är nog det tråkigaste jag gör just nu. Nu ska jag strax gå och lägga mig och försöka sova, har haft migrän till och från nu i flera dar. Det är nog PL sjukan som kommer alltid samma tid i månaden, sista dagen som vi ska lägga in order. Ska jag ha aktiv grupp denna månad också eller inte?? Nu blev det inte....... Jag orkar snart inte hålla på fast det är de roligaste som händer i mitt liv. Men alltid samma oro, jag måste få in konsulter som vill jobba. Nu är det sommar och hur ska man motivera folket då??? Ja ja... På söndag ska jag åka med mina vänner till Mariehamn med Spa båten Birka Paradis. Det ska blii så kul jag längtar. Bara sola för det ska ju bli toppen väder och skratta och surra hela natten och festa loss lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0